Returnarea produselor achiziționate de pe site-ul www.dotzpharma.ro

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, respectiv de a returna un produs, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.

Condiții generale pentru retur:

  • Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de utilizare, deteriorare sau consum parțial.
  • Produsele trebuie să fie în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele aferente (factură, certificat de garanție etc.).
  • Returnarea se poate face doar pentru produsele achiziționate prin intermediul site-ului nostru.
  • Costurile directe de returnare a produselor vor fi suportate de către consumator, cu excepția cazului în care produsul livrat a fost greșit sau neconform.

Procedura de retur:

Notificați intenția de retur în termen de 14 zile calendaristice de la data recepției produselor, prin completarea formularului de retur disponibil în contul dvs. de client sau prin e-mail la office@dotzpharma.ro.

După confirmarea solicitării, veți primi detalii privind modalitatea de expediere a coletului.

Produsele trebuie returnate la adresa indicată în confirmarea de retur, în termen de cel mult 14 zile de la data transmiterii notificării.

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor și verificarea acestora, prin aceeași metodă de plată folosită la achiziționare, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.

Produse care nu pot fi returnate:

Conform art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă (de exemplu, produse cosmetice, consumabile medicale);

Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

Produse sigilate care au fost desigilate după livrare.

Vă recomandăm să verificați integritatea coletului în momentul recepționării și să semnalați eventualele neconformități imediat.